![]() ![]() |
|
|
#1 |
|
To Jonberg and all other Sweeds!
Hello Sweeeeeden!
It is a drum competition in Gothenburg in January or February announced by the Swedish West Drumclub. So get yo' asses down to their homebase "www.trumklubben.se" and fill in your entry now! ![]() You can choose between doing your permormance on a jazzkit, pop/rockkit or metalkit. Your performance should last no longer than 4 minutes. Great event, where we all can meet and play! I think it's for free aswell. - Brobjer
|
|
|
|
#2 |
|
Yeah, I will check it out!
Would be fun =) Ska du vara med Andreas??
|
|
|
|
#3 |
|
Jag har amält mig till tävlingen nu, kan bli kul!!!
Får se om jag kan vara med på det datumet eller inte. Did any of you non-swedes understand this?? ![]()
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
|
well..being your "uncle" from Iceland I did understand SOME of this...I guess I have to work on my Swedish...hahahahaha
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hey Jonberg!
Japp jag ska vara med i tävlingen. Vet inte hur seriös tävlingen är, men jag gör mitt bästa ![]() Jag valde metalkittet för att veta att jag för säkert har det jag vill under mitt uppträdande. Jag har mailat dem om lite mer info, för det var väldigt dåligt med det på deras hemsida, och jag kan ju posta det här på messageboarden när de har skrivit tillbaka. Vet inte riktigt vad man ska göra under fyra minuter. Jag har varit med i lite internationella tävlingar, men då videofilmade jag trumsolo som jag skickade iväg. Det var alltså en tävling på distans. Dettta blir lite annorluna, och det blir väldigt trevligt att få träffa dej och alla andra här ifrån som kommer delta. - Brobjer - www.andreasbrobjeronline.cjb.net
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
Gee I totally get what your saying
![]()
|
|
|
#7 |
|
I've found some grammar mistakes in Brobjer text (?)
|
|
|
|
#8 |
|
It's in Swedish, dude!
![]()
|
|
|
|
#9 |
|
Jeg forstår det hele!
Så I har ingen hemmeligheder her! Held og lykke i konkurrencen /Tävlingen!! -Jeppe
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|